Beställning!

[email protected]


Minsta beställning är 20 st 

Glöm inte och tala om vilket datum du vill ha doptröjorna. Det tar högst 5 dagar för mig att vika ca 25 st, så se till att vare ute i god tid, tänk på fraktdagar också.

Beställaren får själv stå för frakten och emballage (du bestämmer själv hur det ska fraktas)
Vi kan före jag sätter igång med beställningen komma överens om hur det ska fraktas och jag kan ge dig en ungefärlig vikt beroende på hur många tröjor du beställt.

Jag fraktar din beställning så fort jag sett din inbetalning på angivet konto (kontonummer fås via mail när det är dags för betalning)


För att beställa:
Antingen kommenterar du i bloggen (fyll i din mailadress/ev bloggadress) så jag kan kontakta dig.
Eller så kontaktar du mig via min mail: [email protected]

Vid ev frågor, kontakta mig här i bloggen eller via min mejl!

[email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0